Оплата та доставка

Оплата та доставка (осінь, зима, весна)

  1. Ви робите роздрібне або гуртове замовлення в інтернет-магазині Зелена корова. Замовлення через сайт приймаються цілодобово, без вихідних.
  2. Ми не телефонуємо для підтвердження замовлення. Прийом оплати і відправка товару відбуваються автоматизовано (ми стежимо за актуальністю інформації на сайті, і зв’язуємося з вами тільки, якщо з вашим замовленням щось не гаразд).
  3. Після оформлення замовлення на сторінці буде показана, інформація про Ваше замовлення з реквізитами для оплати (а також прийде на ваш e-mail).
  4. Ви перераховуєте гроші на карту Приватбанку (працюємо тільки по передоплаті, оплата при отриманні товару неможлива).
  5. Якщо ви оплатили точну суму, передзвонювати не потрібно (ми побачимо вашу оплату протягом години і поставимо замовлення на відправку).
  6. Якщо ви оплатили не точну суму, будь ласка, зателефонуйте або напишіть нам (поки платник не знайдений, замовлення не відправляється).
  7. При оплаті до 18:00 відправлення товару здійснюється від 2-х до 4-х робочих днів (з моменту отримання оплати).
  8. Графік відправлення товару два рази в тиждень – у вівторок і четвер о 15:00.
  9. Доставка по Україні здійснюється кур’єрською службою Нова Почта за рахунок замовника (вартість доставки розраховується за тарифами перевізника).
  10. Після того, як товар було відправлено, ми надсилаємо вам СМС та e-mail з номером товаротранспортної накладної (ТТН) Нової пошти. Це може бути як в той самий день, так і ранком наступного.
  11. Посилку необхідно забирати зі складу Нової пошти в день прибуття. Дізнатися терміни доставки у ваше місто.
  12. Якщо Ваша посилка не прибула у встановлений термін, передзвоніть на гарячу лінію Нової Пошти 0-800-500-609 та уточніть її місце розташування (буває, що посилка вже прибула, але не внесена до реєстру працівником нової пошти, тоді на гарячій лінії це виправлять).
  13. У випадку, якщо товар пошкоджений під час перевезення, ми можемо повернути гроші за нього (для цього треба надати фото), або вислати заміну (за рахунок отримувача). Також ви можете вимагати компенсацію з Нової пошти, написавши письмову заяву, яку вони зобов’язані прийняти, оскільки відправлення застраховане.

Адресна доставка

  1. Якщо Ви замовляєте доставку посилки на Вашу адресу, доступна можливість оплатити за доставку кур’єру при отриманні

Доставка тофу та соєвого молока Зелена корова