Оплата та доставка

Оплата та доставка

  1. Ви робите роздрібне або гуртове замовлення в інтернет-магазині Зелена корова. Замовлення через сайт приймаються цілодобово, без вихідних.
  2. Ми не телефонуємо для підтвердження замовлення. Прийом оплати і відправка товару відбуваються автоматизовано (ми стежимо за актуальністю інформації на сайті, і зв’язуємося з вами тільки, якщо з вашим замовленням щось не гаразд).
  3. Після оформлення замовлення на сторінці буде показана, інформація про Ваше замовлення з реквізитами для оплати (а також прийде на ваш e-mail).
  4. Ви перераховуєте гроші на карту Приватбанку (працюємо тільки по передоплаті, оплата при отриманні товару неможлива).
  5. Якщо ви оплатили точну суму, передзвонювати не потрібно (ми побачимо вашу оплату протягом години і поставимо замовлення на відправку).
  6. Якщо ви оплатили не точну суму, будь ласка, зателефонуйте або напишіть нам (поки платник не знайдений, замовлення не відправляється).
  7. При оплаті до 18:00 відправлення товару здійснюється від 2-х до 4-х робочих днів (з моменту отримання оплати).
  8. Графік відправлення товару два рази в тиждень – у вівторок і четвер о 15:00.
  9. Доставка по Україні здійснюється кур’єрською службою Нова Почта за рахунок замовника (вартість доставки розраховується за тарифами перевізника).
  10. Після того, як товар було відправлено, ми надсилаємо вам СМС та e-mail з номером товаротранспортної накладної (ТТН) Нової пошти. Це може бути як в той самий день, так і ранком наступного.
  11. Посилку необхідно забирати зі складу Нової пошти в день прибуття. Дізнатися терміни доставки у ваше місто.
  12. Якщо Ваша посилка не прибула у встановлений термін, передзвоніть на гарячу лінію Нової Пошти 0-800-500-609 та уточніть її місце розташування (буває, що посилка вже прибула, але не внесена до реєстру працівником нової пошти, тоді на гарячій лінії це виправлять).
  13. У випадку, якщо товар пошкоджений під час перевезення, ми можемо повернути гроші за нього (для цього треба надати фото), або вислати заміну (за рахунок отримувача). Також ви можете вимагати компенсацію з Нової пошти, написавши письмову заяву, яку вони зобов’язані прийняти, оскільки відправлення застраховане.

Самовивіз

  1. На виробництві: Львівська область, село Ременів, вул. Шухевича 1 є можливість самовивозу товару (з оплатою готівкою).
  2. Для цього обов’язково оформляється замовлення на сайті (обираєте спосіб доставки — самовивіз) .
  3. Телефонуєте на виробництво для погодження дати отримання товару (телефон керівника виробництва відобразиться після замовлення, а також прийде на ваш e-mail) .
  4. Підходите або приїжджаєте до воріт з 12:00 до 16:00 і передзвонюєте , щоб вам винесли ваше замовлення (виносимо замовлений товар тільки за попередньою домовленістю) .
  5. Сплачуєте готівкою та отримуєте товар (бажано мати точну суму до оплати замовлення без решти).

Адресна доставка

  1. Якщо Ви замовляєте доставку посилки на Вашу адресу, то з липня 2018 знову доступна можливість оплатити за доставку кур’єру при отриманні

Доставка тофу та соєвого молока Зелена корова